Primul meu martisor- Spring SuperBlog 2017

superblog-spring-2017

“Mada, te rog sa iti iei mai mult timp si pentru tine! Tu de fiecare data te implici in proiecte pentru care lucrezi atat de mult, incat uiti sa te mai gandesti si la tine!” Acestea sunt vorbele mamei mele care intotdeauna imi este alaturi! Chiar daca amandoua stim ca are dreptate, nu am incetat niciodata nici eu sa continui cu ritmul alert si nici ea  sa nu ma sustina in tot ceea ce imi propun. Stim amandoua ca fiecare proiect, oricat de obositor ar fi, imi da energie, vointa si ambitie sa ma dezvolt si sa reusesc mai mult.

Recent, am descoperit o comunitate de oameni draguti, alaturi de care am trait emotiile unei competitii, si valorile pasiunii si prieteniei,  prin participarea lor la SuperBlog 2016. Chiar daca nu ii cunosteam personal, traiam de fiecare data alaturi de ei bucuria publicarii unui nou articol, tristetea cauzata de o nota neasteptata, emotia castigului unei probe, stresul cauzat de timp dar, mai ales bucuria intrunirii la Gala SuperBlog 2016.

De atunci, am asteptat cu sufletul la gura, noua editie si…  iata-ma pregatita sa anunt oficial participarea mea la Spring SuperBlog 2017. Si… ghiciti cine este cel mai mare sustinator al meu? Bineinteles… mama!

Sunt nerabdatoare sa ma dezvolt, sa pun suflet si pasiune in articolele mele, sa castig noi prieteni si sa aduc un suflu nou Blog-ului meu.

Va invit sa imi fiti alaturi si sa va bucurati de viitoarele mele articole!

O primavara minunata dragii mei cititori, noi colegi blogeri, dragi organizatori si sponsori, responsabili de acest proiect minunat!

spring-superblog17-particip

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017.

Lasa un comentariu

